Web Sitesi Kurma
Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Müşteri Belirlemeye Yarar Ananevi olarak demografik bilgilere için binalmaktadır ancak genel ağ ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak için Google Analitik platformunun site analizleri için sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi şart ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da site takip kimliğini sitenize eklemek ehliyetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, okul, gelir ve rabıta alanları kabilinden değmeselekenleri belirleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların meseleletmeniz için farklı değerlere mevla olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En kıymettar olan müşterilerden başlamak suretiyle, bir sıralamada düşmek, çabaların en çok kazanım sağlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlar. Böylecene müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak pres davranışını web sitenizde hazırlamak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki hizmet, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En yüce etkinliği, yakışır maliyette tasni zorunluluğu bir şirket için kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web site kavramının jüpiter merkezli son yıllarda yasevimliığı değişim filvaki inanılmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu hileırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Bildirme ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde arsa yer ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, bitiren tercihlerinin mazi plana atılmasına ortam hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve hizmet çeşitliliği artmaya başladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu sarakaım” biçiminde değmeseleti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki gelişmelerle müşterek çıktı “ne istersem onu hileırım” devri başladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç gerçek yer oylumlu gösteriş oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği inanılmaz şekilde arttı ve müşterilerin tercih mümkünlıkları çoğaldı. ▬ Bili ve haberleşme teknolojilerini dinamik kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok zahmetsiz erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik binalar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına çatışma iş süreçlerini değmeseletirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım kabil oldu. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Ilmî anlamdaki website çhileışmalarının Türkiye’deki güzeştei 2000 yılı adım atarına dayanıyor. Türkiye’de meydana getirilen ilk antraktştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini teşhis yüzdeleri %5’in altında idi. Amma kovuşturma eden yıllarda genel ağ site çhileışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler gerek kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda hizmet veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kabilinden ajanslar vasıtası ile çeşitli çhileışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı özümleme eden web sitesi yalnızca üretilmiş hizmet, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağcıl bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlayan bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası geçmek üzere üç ayrı aşamada birbirini mütemmim çabaların da tanıtıldığı bir tanıtma kartı olduğu yadsınamaz. Burada önemli bir süje daha var, o da şu: Web tasar çizim ve mukayyetm çhileışmalarını belli bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çhileışmalarda meydana getirilen envestismanın şirketin aracısız hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web tasar çizim adı altında başlayıp şirketin hakikat finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen biryoğun projenin saat içre üst yönetim aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin sıfır olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi ya da ayrıksı bir x projesi olmasının önemi namevcut. Önemli olan süksesızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede mütemadi cihetınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini aracısız beslemesine ilişkilı. Doğrusu yalnızca jüpiter memnuniyeti hedefli web sayfası çhileışmaları, böylece istenilen sonuçları vermemektedir.