thespacetree.com: Dijital Pazarlama
Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama gibi terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle bütün sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan sosyal ağlara ve dizfevkü bilgisayarlar, tabletler, akıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca davranış ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Sükselı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı çıkmak kucakin en geniş kullanılan sayısal pazarlama kanallarının inceliklı meşruhatını bayağıda bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en esbak ve en hayırlı malum sayısal pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama sebebiyle çeşitli müşteri yolculuğu temas noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak kucakin sınıflandırır ve en sonunda onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni düzenırsınız. Elektronik posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkındaki haberler, kişiye özel teklifler, müşteri temeları hikayeleri, örnek hadise incelemelerine kontaklar ve teknik özetler evet da iş özetleri karşı selen kucakerebilir. E-postalarınızın yemeden içmeden silinmek namına açılmasını ve okunmasını sahip olmak kucakin ölçü bahşetmek ciddi örutubet taşır. Kişiye özel kucakerik ve rağbet çekici teklifler iştirakı bırakmak dair çok ustalıke yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem konuşma hem bile bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız cazip ve rağbet çekici olmalıdır. Bununla müşterek çok skorda elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek ortada bir balans monte etmek zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en mecallü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya erkekılıyor. Sefa ve tetebbu kucakin videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Elhak, YouTube raporlarında ayda iki milyarı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B alıcıları hem bile B2C tüketicileri satın alım kararlarını videoteyp sebebiyle veriyor. Videoteyp pazarlama bellik üstelikındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve devirtürme oranlarını zaitrır. Blog hapishaneğine gömülü videolar, B2B ve B2C kucakerik pazarlama stratejilerinin yıllardır ibik taşı konumunda. Videoteyp pay etmek, hapishaneğinizi henüz bir küme insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube gibi üçüncü semt sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal iletişim araçları kanallarınızda teşhistmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaştıynet teşvik edin. Videolarınız kısa ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği rağbet çekici şekilde bahşetmek çok önemli. Toplumsal medyada pazarlama Toplumsal iletişim araçları, muayyen bir nişane kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla elden ilgilantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi sosyal iletişim araçları platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize vabestedır. Facebook hala dünyanın en kebir sosyal iletişim araçları platformudur. Twitter B2B alıcıları ortada hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri ortada inanılmaz popülerdir. LinkedIn ise satın kabız döngüsünün er aşamalarında B2B alıcıları ile ilgilantı monte etmek kucakin harika bir alan. Her sosyal iletişim araçları platformu farklı kucakerik türlerine sahip olsa da bütünü berenarı videoteyp/tören odaklıdır. Bu nedenle kucakerik oluştururken bunları sosyal iletişim araçları üzerinden kesinlikle darmadağın etmek istediğinizi her hin bakış önünde bulundurun ve buna bakılırsa organize örgün. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği kucakin, pazarlamacılar var olan her platformdan en hayırlı şekilde istismar etmek kucakin sayısal pazarlama taktiklerini devamlı uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce mevcut bileğildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten henüz bir küme etkin kullanıcıevet sahip. Kesik mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin birlikte kısa düşünce, müşterilere ulaşmanın en elden yoludur. Ama sosyal medyada başüstüneğu gibi mesajlar kısa ve öz olursa aktif hale gelir. Pazarlama ekipleri, salt dimdik kucakaziz kısa düşünce hizmetlerinden (SMS) yahut videoteyp ve gif kucakerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama düşünceınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân teşhisr. İçeriğiniz ne kadar kişiye özel hale gelirse o kadar rağbet çekici olabilir, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlar. Fakat, hapishaneğiniz nişane kitlenizin amaç ve rağbet vadiı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme kucakin ölçü sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, selen görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dimdik mesajları, reklamlar, selen bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal kez kartları gibi kucakerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak bütün kucakeriklerinizde tutarlı bir titrem ve düşünce olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir kontrol motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi hapishaneğini (rabıt sayfaları, bloglar vb.) optimize paha. Sonunda, kontrol neticelerinda henüz etkili sıralarda ve henüz kesif görülür, hapishaneğinize yoğunluk enseışı sağlanır. İyi SEO sonuçları, anahtar sözcük ve sahife optimizasyonuna vabestedır. Web hapishaneğinizde hayırlı mesafeştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve henüz bir küme sözcükten oluşan ifadeler) tutmak SEO’nuzu henüz hayırlı hale getirir, yoğunluk ve devirtürme dair henüz etkili sonuçlar sağlar. Erdemli itibarlı üçüncü semt sayfalardan uzvi kontaklar yolmak da sahife sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri hapishaneğinize yönlendirmenin bir sair yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda muayyen bir kontakya gelen her tıklama kucakin ödeme örgülır. Arama motorları ve çoğu sosyal iletişim araçları sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin kucakerik akışlarında sahnelenir. Arama motoru pazarlama (SEM), kebir ağırlık yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belirli anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir sahife konumunda pazarlama mesajları (dimdik) ve ilgilantı göstermesi kucakin kontrol motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasavvurı ve pazarlama Web siteniz, umumiyetle potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla bildirişim kurduğu ilk temas noktalarıdır. Harika bir web tasavvurı, bütün sayısal varlıkları tutarlı bellik çdüzenışmasıyla teşhistabilir. Başkaca web sitenizi kontrol motorlarıyla henüz uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme tenasüpını (henüz bir küme tıklama, kaydolma, vb.) zaitrmalıdır.